نامه ای به فرشته آسمانی زندگیم ...

با سلامی و کلامی دیگر 

باز در کوی تو دلباخته ام

هر نگاهت را من

مرهمی بر دل خود ساخته ام 

اگر از حال من خسته سئوالی داری

چند وقتی است که در خانه غم 

این دلم سر به گریبان عزا دوخته است 

شده در راز و نیاز 

 همه از فرقت یارش به بلا سوخته است 

با خودم می گویم  

کاش می شد روزی 

عشق را یکسره فریاد کنم 

آه اما افسوس 

بی خریدار که بازار ندارد رونق! 

حال از حال تو می پرسم من

گوئیا مثل من دلشده بغض آلودی 

تو چرا ؟ ای نفست فکر همه ساعاتم 

توچرا در به در و چهره به خاک آسودی؟ 

تو که یک خنده ات انگیزه مرگ من شد

تو چرا دست به دامان غم و اندوهی؟

همه شب دلخوشی ام 

فکر اینست که فردا رخ زیبای تو را خواهم دید

با نگاهی که جنون می دهدم پلک به پلک

با سلامی که زجان می بردم گام به گام 

سخن از مهر و وفا خواهی گفت

و دوتایی پس از آن  

دست در دست و دل اندر دل هم 

خانه ای می سازیم

 با ستونی از عشق... 

نامه ام را دیشب 

به کبوتر دادم 

تا دم صبح که از کوی شما می گذرد

با امیدم به تو تقدیم کند 

وقت تنگ است ،‌ بیا 

منتظر می مانم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
ناناز سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام بر بزرگ مرد آسمونی.
و
سلام بر فرشته زندگی مهربونش

من و دل خوب می دونیم دنیا به مویی بنده
می بازه زندگیش را هر کی نگه نخنده.

آرزو می کنم که هیچ وقت هیچ وقت روی دل شما مهربانان ٬ هیچ غم و اندوهی نشینه و در ککنار هم سالیان سال خوب و خوش زندگی کنید.

غزاله چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:06 ق.ظ

مناجات پنجم- در بیان فضیلت عشق:
ای عزیز، هر کس داند حقیقت چیست ، داند که عشق کدام است و عاشق کیست .در این راه مرد باید بود و با دل پر درد باید بود و هر که را رنج بیشتر ، تمتع بیشتر.عاشق باید بی باک باشد ، اگر چه او را بیم هلاک باشد. عشق آدمی خوار است. نه نام دارد و نه ننگ، نه صلح دارد و نه جنگ. عشق علتی است بر دوام حیات ، نه وسیلتی است بر اهتمام ممات.عشق دردی است که او را دوا نیست و کار عشق هرگز به مدعا نیست. مدعای عشق بی بلا نبود و چون بلایی رسد او را رد بلا نبود. عاشق هم آتش است و هم آب، هم ظلمت است و هم آفتاب. بی صبری در عشق عذاب جاودانی است و بی اخلاصی در اطاعت وبال زندگانی است. عشق مایه آسودگی است ، هر چند مایه فرسودگی است. هرچه عاشق نیست ستور است، روز را چه گنه زانکه شب پره کور است؟ دل عاشق همیشه بیدار است و دیده او گهربار است. محبت او پیوسته با محنت قرین است . عاشق را صد بلا در پیش و هزار در راه. در این راه گریه یعقوب باید یا ناله مجنون، یا دل پر درد باید یا ناله پر خون.
مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری

کاووس دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:29 ب.ظ http://kavoos.blogsky.com

وبلاگ خوشگلی داری

آرش جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:03 ق.ظ http://boy13.persianblog.com

سلام همسایه...خوبین؟خونه خیلی قشنگی داری...مبارک باشه....به هر حال آرش اومد و رفت

دنیا جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:24 ق.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام.خوبی؟
خبری ازت نیست . مارو فراموش کردی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد